世事無絕對 只有真情趣

2008年12月17日 星期三

WHY 塗 香 水



到目前為止,

可以買到又鍾意佢o個種唔係香水,

卻有爽身粉味o既香水  


就係呢支   

  鍾意噴香水,當然鍾意人家塗香水,

女人塗香水,好平常,


男人塗古龍水,如果o的味好聞,

一個唔型o既人都會即刻型左   


  自己塗香水,其實自己未必聞到,


不過當有人在我身邊行過,

同我講:「你o的香水幾香喎」  


自己揀o既香水味比人讚,緊係開心啦   



不過,最近有人話,我可能噴多左香水,

令佢係咁打乞痴   


之後就有人笑住講:「塗香水係比男人聞家o麻...」

喂,似乎有o的過份咁喎 !!!!!  


  佢可能就係,但我絕對絕對絕對絕對絕對

....唔係!!!


唔好講到我好似發男人寒咁啦,唔該!   


沒有留言:

張貼留言